nie yang bakal aku terbit kan dlm blog nih

adaptasi pertama

KASIH SEORANG LELAKI

=...=...=....=..=...=...=..=

ANIQAH INSYIRAH

cantik lemah gemalai, kegembiraan/kelegaan hati

IDLAN AYSAR
keadilan yang mudah

*****************
saat pertama kali bersua wajah itu tak pernah terpadam dari memori ingatan nya....

wajah itu sering di rindui biar ke mana pun dia pergi....

sejauh mana kau melangkah pergi tak kan pernah menjadi halangan buat diri ku menjejaki diri mu wahai sayang.....

seribu jejak mu pasti akan ku turuti
sayang

****************************
harap terhibur nanti
+++++++++++++++
nanti korang kasi lah aku maklum balas nya erk...hehehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "nie yang bakal aku terbit kan dlm blog nih"

  1. rizputra7 says:
    4/22/10, 6:27 PM

    oh..nak buat novel rupanya...teruskan..

  2. mamai says:
    4/22/10, 7:30 PM

    agak-agak bila yer nak terbit tu

  3. beautiful_rose says:
    4/24/10, 1:35 AM

    wah...wt novel sendiri ke sayu?

  4. caluk@cencaluk says:
    4/25/10, 8:00 AM

    kau nak aku merapukan novelkau tak he he