sepi hidup tanpa blog

hurm dah lama dah aku tak memblog kan diri ini....
terasa kesepian itu sering melanda.....
idea pun dah kontang.....
hubungan persahabatan yg dulu terjalin pun dah suram kusam aja....

mungkin aku sendiri yg bermasalah.....
tak pandai bahagi masa aku yg ada nih......
aku pun tak tau tak pasti.....
ini kah lum rah alam....

hurmmm
---------------------------
aku rasa kosong
aku rasa sepi
bila masa nya akandatang
bila masa nya akan terisi

p/s: wa demam lagi skali huhuhuhuhu memang betul2 mencabar arh duk bersama kanak2riangria nih... antibodi wa cukup lemah..... jangkitan virus tidak berkurangan.... uwaaaaaaaaaaaaaa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "sepi hidup tanpa blog"

  1. Nova Imoet says:
    2/13/10, 10:02 AM

    yang sabar ya....

  2. al-lavendari says:
    2/13/10, 11:04 AM

    blog pun sepi tanpa sayu=pilu !

  3. jalak lenteng says:
    2/13/10, 12:53 PM

    ler sayu..jgn gisau ler...ngko ni dah tau duk ngn kanak2 riang tu..kuat kan ler antibodi tuh..kang dioang geget ko kang..baru ko tau..akaka


    take care sayu..

  4. acap says:
    2/13/10, 6:12 PM

    halala..
    sedihnya..sobs!

  5. sayu=pilu says:
    2/13/10, 8:33 PM

    nova imoet:
    saba itu lah dugaan

    al-lavendari:
    hehehe begitu lah nasib nya...

    jalak:
    huhuhuh aku dah cuba sedaya upaya jalak oit...tapi aku tak berdaya dah kalo itu ujian tuk aku...heheheehe


    acap:
    huhuhhuhu