sakit itu penghilang dosa kecik...betul ker...

salam smua....

hurm dah banyak hari aku tak memblogkan diri ini...
cuti 1wek pun mcm tak cuti aja.....
sempat lah gak aku berkelana 1 2 hari...
sampai lah satu hari tgh sonok2 berkelana tuh aku termerana....

baru nak baik demam ada plak perkara lain yg datang melanda.... batuk2 sampai terkencing huh memang tension betul la.... dah batuk nih aku telan ubat batuk dekat 5botol aku rasa tapi stil tak mujarab jugak weh.... sebab nya aku bedal ias bergelen2....huuhu jumpa dokto kena lah dekat 5o tu pun tak jadi apa agak2 nya dah kebal sangat kot sampai tak lut lak....

dah satu tak lega lagi datang plak satu lagi penyakit yg aku dapat... layan lah pic nih


ibu jari aku tersepit pintu pagar rumah makucu aku....uwaaaaaaaa time tuh rasa mcm nak tercabut urat perut aku nih...sakit bai hanya Tuhan saja yg tahu.... jari kebas seperti  hilang 1jari.... lepas kena tuh terasa berpinar2 rasa meloya mcm nak pitam cepat2 aku masuk bilik tido trus nak elak kan dari terasa perit dek kesakitan yg amat sgt nih....

makan nasi takda nikmat langsung guna sudu garpu... ikan goreng nak cicah sambal belacan pun tak bleh.... makan ala kadar saja minta mummy suap kan bleh plak di perkotak katik kan oleh toknek aku...huhhuhhuhu akhirnya makan nasi kuah banjir aja.....

then datang plak penyakit satu lagi.... sakit pinggang blah kiri yg teramat2 sgt jalan pun dah terbongkok2 aja mcm nenek tua.... bila batuk aja habis suma urat tuh jadi tegang buat diri rasa mcm nak putus nyawa sedetik memang memerit kan ja diri ini.... inih akibat dari aku jatuh bilik air pada sabtu lalu.... nih makan painkiller aja utk tahan sakit...ubat hampir habis jadi esok lusa kena gi tambah lagi dos nya....

agak2 apa yer perasaan org yg asik kena bergantung harap dgn memakan ubat sahaja...wa yg baru 2 3 hari bergantung pada ubat nih pun dah terasa buhsan sgt2....

p/s: bulan depan ada sesuatu yg perlu wa buat kerana bulan februari buat wa terlupa.... siyes wa macam hilang sepruh akal nih... ingatan mcm dah tak kuat sgt dek kerana invitation kawen member2 gua yg melambak2 nih buat diri wa rasa jeles....huh

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

9 Response to "sakit itu penghilang dosa kecik...betul ker..."

  1. ber_uwang says:
    2/20/10, 11:44 AM

    semoga cepat sembuh ye...

  2. beautiful_rose says:
    2/20/10, 11:50 AM

    x pe sabar je........
    aku dah bertahun2 hidup dgn ubt.
    mule2 rse mcm down sgt2
    tp lme2 dah base redha jelah....

  3. crazy_labelle says:
    2/20/10, 12:51 PM
    This comment has been removed by the author.
  4. crazy_labelle says:
    2/20/10, 12:52 PM

    mmg musim batuk kot... ak pon batuk... tp kjap ok, kjap batuk smpai kuar air mata... tsk2..

  5. {lumut} says:
    2/20/10, 8:21 PM

    sayu...
    hu..lame gle x dtg sini..
    pe cter ko neh sakit2 neh...
    aku nak lawat x leh..jauh disini..huu....
    pesal batuk lame sagt x ilang tuh..

    jari pulak.....lain kali creful ye syg...hehe.aku doakan kau cpt sembuh k.

  6. hisham says:
    2/21/10, 12:19 AM

    salam...mmg btl sky tu leh hilangkan dosa2 kecil...insyaAllah

  7. Ah Fatt says:
    2/21/10, 6:04 PM

    aku fobia nampak pic luka2 ni.arghhhh

    pasal ek ko sakit pinggang?

  8. rizputra7 says:
    2/22/10, 4:05 PM

    ala...kesian nya kat ko..meh aku nak tiup jari ko tue

  9. sayu=pilu says:
    2/27/10, 12:08 AM

    beruwang:
    trimas uncle

    beautiful_rose:
    ya ka weh....moga ko tabah...

    crazy_labelle:
    moh sama2 rajin makan ubat...

    lumut:
    datang lah selalu.... ntah lah sakit mcm2 tak putus2 lepas satu satu plak yg datang......thanz lumut syg ko

    hisham:
    iye ker... hopefully ringan skit nanti....huhuhu

    ah fatt:
    ko fobia darah erk... sakit pinggang coz aku tergelincir bilik air....huuhu sob sob sob

    riz:
    hehhehe...trimas nanti ko tgk tak jd tiup weh geli darah beku buat jari aku jd kotor