makan lagi..... kali ni stimboat plak

salam suma rasa nya dah lama aku hilang dr dunia maya nih......huuu.......sangat bz sangat pening sangat2 lah byk prob nya dgn tenet nih tak leh nak laju lembab mcm tortoise aja.....huhuu.... lepas nih mungkin akan trus berblogging sampai kehabisan tenaga plak...hehehhehe
=====================================
time nih kul 1030 malam baru nak stimboat hehehehhe
layan lah pic kat bawah erk.....




 masa makan pun dah habis
kul 3pgi huhuhuhuhuhu........
-----------------------------------------------------
ada spa2 yg terliur tak tgk makanan kat atas tuh....... hehehheeheh
aku makan satu mangkuk dah full
kendian aku rasa ngantuk giler cos jumaat keje 1 hr plak tuh byk keje sgta letih siot
aku tido jap dlm stgah jam pastu bangun sambung isi perut sambil sembang kihkihkih buruk perangai....ahahahha

p/s: lepas nih nak jalan kan rutin mcm biasa membelog kan diri hehehehehhe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "makan lagi..... kali ni stimboat plak"