HATI


salam suma....

aku ada sesuatu nak d story kan pd korang suma... dulu2 aku suka skodeng blog owang... baca n3 blogger2 memang bes... kadang2 aku tergelak sengsowang coz ada yg klaka gler... kadang2 lak aku nangis sengsorang coz ada n3 yg sedih mgusik hati.... kadang2 ada n3 yg mengguris jiwa... kadang2 ada n3 yg ntah apa2... kadang2 ada n3 yg sengal... dan macam2 lagi ler.....

..........................................................................................................

so oleh sbb itu lah aku pun buat keputusan nk ada blog sendiri walaupun secara rasional nyer aku ni buta IT yg mana aku tak bapa menggemari sangat benda2 yg toooooo complicated n toooo sensitif.... but i'll try to take the challenge.....ngeeee yoyo ooo jer kan...

............................................................................

sebena nyer nak citer tentang dua hati..... yg di atas tu melalut jer..hehehhe.... aku pernah terbaca dulu hurmmmm tp xtau la sejauh mana kesahihan nyer.... cuma owang yg da pergi mengadap PenciptaNya jer la yg dapat menjawab persoalan ini.... Wallahu'alam

kisah nyer macam nie la lebih kurang....

kalau betul kita mencintai seseorang tu dengan seikhlas+setulus+sejujurnya+sepenuhnya++++ (yg positif jer k)....... maka cinta itu ada lah cinta suci di antara dua insan ini di mana jika cinta mereka ada setulus jiwa dan raga mereka maka cinta ini akan dapat di satu kan tidak kira apa pun terjadi..... andai di takdir kan pasanagan nya pergi dulu, cinta mereka tetap untuk satu sama lain maka cinta itu akan di bawa sampai ke mati di mana mereka akan di pertemu kan semula di alam sana... Wallahu'alam....


cinta itu sesuatu yang sangat universal tak dapat di ungkap dengan kata2

cinta itu indah buat mereka yang pandai menaghayati keindahan nya

cinta itu berharga buat mereka yang pandai menghargai nya

cinta itu unik buat mereka yang tahu akan keunikan nya

cinta itu adalah perasaan yang di anugerah kan pada manusia dr YME Pencipta kita suma

untuk kita hayati hargai nikmat kurniaan ini dengan sebaik2 nya....

p/s: hargai lah apa yg kita ada sekarang jgn menyesal bila ia nya hilang dr kita di kemudian hari....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "HATI"