2011 i'm back

salam semua....                                                                                                                                                   selamat sejahtera....                                                                                                                                     lama rasa nya tak menulis di sini meluah rasa hati                                                                                              blog nih pun mcm dah bersawang dah terbiar terbengkalai aja                                                                            harap2 masih ada lagi kamo2 di sini yang masih sudi menjengah di sini...                                                             adakah ini satu permulaan dan langkah baru buat diri ku..............                                                                 harap2 begitu...............                                                                                                                                      sory semua..... missssssssssssssssss uuuuu ooooolllllllllssssssssssssss lah

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

7 Response to "2011 i'm back"

  1. beautiful_rose says:
    2/13/11, 1:30 PM

    miss u to sayu pilu.
    tu la agak lama jugak ko tak update.aku ingat ko pun nak menghilang jugak macam lain2 blogger.hope2 ko teruskan lah berblog ye.aku akan ke sini nanti =)




    take care......

  2. caluk@cencaluk says:
    2/13/11, 1:30 PM

    Mana kau gi bertapa hehe

  3. oranglidi says:
    2/13/11, 8:07 PM

    akhirnya!

  4. told la hejauw says:
    2/14/11, 10:26 AM

    haiiiiiiii..lama gila hilang huhu

  5. mamai says:
    2/15/11, 6:17 PM

    salam sayu...wah lamatak nampak kamu pakcikrindu kat kamu

  6. Lilo says:
    8/15/11, 9:24 PM

    sy dah telambat komen ke? hikhik

  7. dRag0nfLy says:
    3/14/12, 1:49 PM

    mis u 2...huhuhuhu

    selamat berbelog kembali....